torsdag 21. februar 2013

Ny blogg

Eit lite livsteikn frå meg! Held på å jobbe med ny blogg (og webside), så denne bloggen blir då nedprioritert. Den nye bloggen er langt frå ferdig, både mtp design og innhald, men ta gjerne ein titt på bilda mine der om dokke vil:)

For tida tek eg stort sett berre nyfødtbileter. Det er utruleg kjekt, men veldig tidkreande - spesielt sidan eg no brukar stova, som må ryddast både før og etter... hihi. Her er nokre av bileta eg har tatt i vinter, av nusselege små bebiser.

Er du gravid og intr i nyfødtfotografering? Ta kontakt, men i god tid!

LJOS FOTO er å finne på facebook her. Lik lik lik:)

















-Marianne-

3 kommentarer:

  1. Sukk - nydelige!!
    Elsker nyfødtfotografering selv om det er de mest tidkrevende. Kanskje jeg rett og slett bare er veldig babysyk?:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Keep this going please, great job!

    Here is my web-site - site immensely

    SvarSlett